הגורמים להתרסקות המטוס בו נספה רב סרן אוהד כהן נב

    הצוות חזר כאמור מגיחה מבצעית בעזה כאשר עליו מספר חימושים אותם היה אמור להטיל בעת התקיפה. מסיבות שונות, חלק מהחימוש לא נורה
    קובי פינקלר No Comments on הגורמים להתרסקות המטוס בו נספה רב סרן אוהד כהן נב

    ארבעה חודשים אחרי התרסקות מטוס ה"סופה" • מפרסם חיל האוויר את תוצאות התחקיר • לא מדובר בכשל טכני • התרסקות המטוס היתה בלתי נמנעת • שינוי הוראות הנחיתה.

    הצוות חזר כאמור מגיחה מבצעית בעזה כאשר עליו מספר חימושים אותם היה אמור להטיל בעת התקיפה. מסיבות שונות, חלק מהחימוש לא נורה
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארבעה חודשים אחרי התרסקות מטוס ה"סופה" בו ניספה הטייס רב סרן אוהד כהן נב ז"ל, בעת שחזר מפעילות מבצעית  ברצועת עזה,מסכמים היום בחיל האויר את  נסיבות האירועים וקובעים שלא מדובר בכשל טכני וכי הממצאים מעידים על כך שלא היתה יכולת לצוות להנחיתו  בצורה סבירה ובצורה אה סימטרית ואז החליטו לנטוש את המטוס. בעת הנטישה נהרג כאמור הטייס והנווט נותר בחיים.
    במהלך תהליך התחקיר שבו השתתפו גופים ואישים שונים כולל מיצרנית המטוס, הצוות שלח לבדיקה מספר חלקים מהמטוס ובסופו של דבר הצליחו לאתר 5 אירועים אה סימטריים בשלבי ההמראה הטיסה והנחיתה של המטוס.
    תוצאות התחקיר מצאו כי הצוות חזר כאמור מגיחה מבצעית בעזה כאשר עליו מספר חימושים אותם היה אמור להטיל בעת התקיפה. מסיבות שונות,חלק מהחימוש לא נורה ועל כן המטוס חזר לנחיתה שלא בוצעה בשל אי היכולת על כן התרסקות המטוס היתה בלתי נמנעת. מפקד חיל האויר קיבל את מסקנות הדוח והורה על שינוי הוראות הנחיתה.


    0 תגובות